zaterdag 22 december 2012

Kerstkaarten (2)

Voor de kerstboom was ik op zoek naar originele versiering, op Pinterest kwam ik opeens van alles tegen van HAMA. Dat is lang geleden. En opeens was het idee geboren, ik maakte wat witte sterren van strijkkralen en wat rendieren. De rendieren waren te fragiel voor de boom dus toverde ik ze op n stuk papier. Ik ben erg tevreden met het resultaat! Excuus voor de slechte foto's ze werden gemaakt nadat ze gemaakt zijn en toen was het al donker.
Heb na deze foto nog n stempeltje toegevoegd maar uiteraard daar geen foto van gemaakt :( de kaartjes zijn al op de bus)



Nog een paar;
Super stempel!!




1 opmerking:

  1. Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt! Die met die strijkkralen zijn wel erg origineel zeg! Leuk idee!De stempel op de blauwe kaart vind ik ook super! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen