maandag 2 juli 2012

pfff

Tis een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, maar op creatief gebied heb ik niet stil gezeten. Hieronder een paar foto's van wat ik maakte. Hopelijk komt het er allemaal goed op, had misschien beter even een collage kunnen maken.

Voor het blog van zuurstokgroen

Speldenkussen, idee van Pinterest
Kussen inspiratie was n ragquilt(bij mij pluist hij alleen niet zo













Een aantal kaartjes

Bestemming nog onbekend

Sterkte kaartje
Gemaakt op de crop van Anneke in Eext


Een receptenboekje voor mijn zusje met allemaal makkelijke maaltijden. Labels gepoetst en bestempeld. De recepten op vellum geprint.









Nog wat woondeco, ik heb de stof bestempeld en mijn moeder heeft alles in elkaar genaaid.
te koop bij liefzo




Tot een volgende keer!

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi!!
    Leuk dat je volger van me bent geworden, ik was even nieuwsgierig en dacht ga toch eens kijken wie Lin is :-)
    Wat een leuke dingen maak jij zeg!!
    Ik ben gelijk volger van je geworden!
    En kom snel weer bij je langs! Fijne avond nog, lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Brenda voor je lieve berichtje. Leuk dat je volger bent geworden!

      Ik ben nog niet een heel actieve blogger,maar vind het wel heel erg leuk om bij anderen te snuffelen.

      Liefs Lin

      Verwijderen